יום רביעי, 28 באוגוסט 2013

יום 9 - הביתה

הביתה?!

הטיול הסתיים ומצאנו את עצמנו חוזרים לשדה התעופה עם הרכב השכור, לא לפני שהצלחנו לעשות 3 סיבובים שלמים בשדה עם הרכב, כי הפולנים לא ממש טרחו לשים שילוט מתאים איפה בדיוק אנחנו אמורים להחזיר את הרכב. כך שאחרי כמה תהיות - הצלחנו להגיע לבסוף למקום הנכון ובזמן הנכון, החזרנו את הרכב והמפתחות והמראנו ארצה.

לסיכום

אני ממליץ בחום על מדריכי הטיולים שליוו אותנו בטיול הזה - לוסי, דניאל ומריים. כל אחד מהם תרם לנו רבות מנסיונו וסיפר לנו רבות על פולין מנקודת מבטו/מבטה. אם את/ה מחפשים מדריך בפולין, בעברית - אני מציע ליצור איתם קשר ישירות (הפרטים מופיעים בפוסטים הרלוונטים בבלוג) ולא תצטערו.

מקווה שנהנתם מהקריאה כמעט באותה מידה בה נהנתי לתעד ולחיות שוב את הרגעים המרגשים שעברנו, בזמן הכתיבה.

אם אהבתם או לא, אשמח לשמוע בתגובות לבלוג.

ותודה, שקראתם עד כאן.



אין מחיר לחופש!

4 תגובות:

  1. תאור מצוין של טיול לפולין

    השבמחק
  2. מעניין ביותר וכתוב בכישרון רב!

    מחכה לטיול הבא :-)

    השבמחק
  3. ביקורת:
    ממש ברגע זה סיימתי לקרא את יומן מסע. אני שוב בודקת , כן, גבר כתב כל זאת. בהתחשב בעובדה הידועה, שגברים ( חוץ מעיתונאים וסופרים ) מדברים מעט, ויכולת הביטוי בכתב היא עוד יותר דלה, אני רואה כאן יכולת כתיבה מרשימה. מעניין, ממי ירשת את התכונה הזאת, בהתחשב במשפט האחרון.
    תיאור הטיול - כתבה מצוינת, זורמת, סיפור מרתק ומותח, שזור בבדיחות וחוש הומור, וגורם לך לרצות לדעת עוד ועד. בסיפור יש תמהיל נכון של מלל ותמונות / קליפים, אשר מרענן את כל החוויה. יש תיאורים ממש מרגשים ונוגעים ללב ( אמירה מצאה את הבית של אמא שלה ), יש תיאורים שבונים את המתח לאט לאט כמו ירידה במדרגות שלא נגמרות - למערות המלח..... כמו כן ראויה לציון העובדה של איש העולם הגדול, שרואה את הדברים הקטנים של חיי יום יום, כמו למשל הילד שניגן על אקורדיון ברחוב, והשתייכותו הפתאומית לאישה שעברה שם מספר פעמים הלוך- חזור עם העגלה..... אני בטוחה שעוד תיירים רבים ראו הן את הילד, הן את האישה עם העגלה, אבל רק אתה הבחנת, קישרת, ותיעדת את אותו הרגע, בו הילד קם – ומצטרף לאישה, כלומר לאימא שלו.... אפילו האיש שישב בחלון, שהביט שעה ארוכה לרחוב, לא הבחין בכך....
    הבלוג כתוב בצורה משכנעת, ממש מרגישים כאילו שאני הייתי במקום - יחד איתך. נותן דרור לפנטזיות. תוספת הקישורים המובילים לאתרים שעזרו בתכנון הטיול - מצורפים במקומות הנכונים, אכן עוזרים מאד במידע שימושי לנוסע המזדמן, ומאד מקלים על הבנת ארגון של מסע זה, כולל פרטים טכניים חשובים.
    אני חייבת להגיד, שחסכת לי המון כסף. התחושות, הרגשות, התמונות והתיאור של הטיול גרמו לי כאמור להרגשה, שהייתי יחד איתך בטיול, כך שאני כבר לא צריכה לנסוע.... באמצעותך כבר הייתי בפולין.
    כעת חג של ראש השנה 2013, ולמרות שלכולנו יש תמיד מה לעשות, לא יכולתי לנתק את עיניי מהמסך, וקראתי את הכול בנשימה אחת. החוויה שהצלחת להעביר לקורא, בהחלט מרתקת, שופעת ומפתה לדעת עוד ועוד. למרות שאינך, כנראה, מדריך טיולים מקצועי, הרי שהתיאורים והקישורים לא נופלים ממדריך מקצועי בספרים / רשת. טוב, זו היא דעתי הפרטית ומאד אישית משוחדת, אחרי הכל אני אמא שלך....
    נ.ב. חסרה לי רק תמונה של העכביש מהגשר.....
    חן חן לך על המאמץ !!!! וצל"ש לאשתך ששמרה על העורף זקוף בבית, בחופש הגזול, לבד עם הבנות, כלבה והאוגרים..

    השבמחק
  4. תודה עבור הבלוג המקסים! כתוב מעולה. אנחנו בדרך לטיול שורשים דומה ורשמנו לנו המון טיפים מהבלוג-שרותי ההדרכה בעיקר וגם חלק מהמלונות.
    שוב תודה,
    ליאור צמיר

    השבמחק